dans och gestaltning

på "dansen" började vi med taktkänsla och sen dansade vi till michael jackson, det va jätte kul, fast jag hade lite problem med att komma ihåg vissa delar och att köra vissa delar i takt -.-' ...... men annars var det roligt, vi fick även sätta ihop en liten koreografi själva... sen på lunchen så (maten var chicken nuggets och ris) var maten slut så då gjorde mattanterna vårrullar så jag fick ny uppvärmda vårrullar (tro mig dom var VARMA!!) och jag i min dummhet blåser bara lite på dom för att dom ska bli lite varmare, så när jag stoppar en ca 2-3 cm bit supervarm vårrulle i munnen får jag nästan panik, det va SSUUPPEERR VARM! jag brände mig ganska rejält i munnen, tro mig jag gör ALDRIG om det så nu får jag sona mitt misstag och lida med en liten, en mellan och en stor blåsa i munnen :(

                                                ät ALDRIG

nu har jag ingen lektion förren vid två tiden, jobbigt men jag får sitta vid datorn...
the worst thing happened, den största blåsan spräcktes!!!!! det smakade jätte illa (den där vätskap som kommer ut ur blåsor) så försök att inte få blåsor i munnen, blää :( . sen bestämde jag och min pojkvän att vi skulle ta bussen hem tillsammans (han går på minerva) och han slutade vid fyra och jag slutade kvart över tre :( så jag väntade på honom, gick på stan och köpte ett jordgubbs-luktande sudd :) men sen satt jag vid busshållplatsen typ en halvtimme eller nått, det va inte så kul (värst av allt mellan blåsan spräcktes på bussen :(  )
senare när jag skulle äta middag med min familj så hade mamma köpt sushi (mums) men jag hade så ont i munnen så jag knappt kunde äta :( buu jag som gillar sushi..... det håller på att läka ihop ganska bra i munnen nu typ två timmar efter middan(jag vet det låter konstigt), men det göt fortfarande ont :( ....men tillbaka till städandet

love shukoshi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0