2:a december

idag skulle min klass vaccineras för svininfluensan men jag hade glömt både lappen och fråga mina föräldrar om de bestämt sig om jag fick ta det eller inte...såå det blev ingen spruta (jag avskyr också sprutor + att jag inte är så rädd för svinis...)

annat onödigt vetande om mig är att igår när jag skulle gå och köpa paper clay till en julklapp blev jag lite snopen då jag var helt säker på att jag hade plånboken i väskan men nä..där fanns den inte och nån paper clay fanns inte heller i affären så jag funderade på om jag skulle beställa... vi får se.

Någon gång den här veckan ska jag försöka fota det jag köpte i lördags så det blir lite nya bilder här i bloggen....

och så till cyberphotos julkalender lucka 2: http://www.youtube.com/watch?v=zStzHPf-PXQ&feature=channel 

kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0