5:e december

ärligt talat har jag egentligen ingen lust att blogga idag....kanske för att jag är lite trött just nu.

idag har jag: sovit jätte länge, sett lite på tv (ca ½ timme), gjorde mig i ordning för middagen med två bekanta, och självklart var jag ju på middagen också ^^ det var jätte gott ska föröka få upp en bild på lite av efterrätten.

och såklart: cyberphotos julkalender lucka 5 - http://www.youtube.com/watch?v=aBs61D51FTw

jag upptäckte igår att man inte direkt kunde klicka på länken (till lucka 4) så om det inte går för er så öppna ett nytt fönster eller flik och kopiera länken dit så borde det ordna sig >.O.

nu när jag kommer ihåg så hade jag lovat pocky bilderna, här kommer de:









sist men inte minst så klippte jag mig igår så nu har jag pannlugg, jag har inte haft en rak pannlugg sen jag var 3-4 år! jag ska ta kort och sedan lägga ut så ni får se ^^

kram sukoshi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0