halloween...lite sent kanske....

jag vet inte riktigt vad jag ska säga om mitt höstlov....jag gick ut på halloowwwweeeennnnn(vet int hur man stavar det) men här är några bilder på hur jag och mina kompisar såg ut (det var min pappa som fotade oss/mig)




det jag använde för att göra min "kostym" var:

- skjortan är från myrorna (tvättad, annars skulle jag aldrig ha på mig den) jag tror den kostade nånstans runt 80kr
- kjolen är från H&M och kostade nånting runt 98kr
- rosetten är från Ginatricot och va ganska dyr :(
- skorna är från DNA i sundsvall (jag köpte dom i sommras) och dom kosta VÄLDIGT mycket.
- kniven är min lillebrorsas och det va inget blod på den från början, han sa att det va okej om jag "bloda ner den" lite ;)
- "blodet" på skjortan är sån där färg man målar på kläder med (jag blandade svart och röd) jag vet inte vart man köper sånt.... (det blir extra coolt/läskigt om man "målar" dit en hand)
- blodet från munnen kommer ifrån lekbiten och är sånt där fake blod.
- sen eftersom att jag är blond egentligen så hade jag köpt en svart färgburk i sommras när jag var på en laksakaffär i sundsvall men den andra var från lekbiten (jag behövde använda två för att få ganska svart + att man behöver nån som hjälper en spreja på)

SMINK:
- concealer (vet inte hur det stavas) från face (sånt där man får på posten)
- puder (snott av mamma)
- ögonskugga bas från mus (make up store)
- eye-liner från maybaline (tror jag)
- läppstift/läppglans tuch från usa (min storasysters)
- läppglans från face
- det va något mer jag hade på läpparna men jag kommer inte ihåg... (förutom blodet)

under allt som jag har skrivit om så hade jag två linnen, en t-shirt och en långärmad, sen så hade jag mitt knäskydd och 3 par strumpbyxor för att hålla värmen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0