helgen ^^

i helgen så var det distriktskonferans (när folk från hela umeå distrikt kom för att hälsa på från kyrkan...) vi (lite äldre)ungdomar hade jätte skoj!! jag lyckades övertala mina föräldrar att alla tjejerna skulle komma och sova hos oss i "lilla huset". vi såg bröllopsduellen  och mormons and mobsters (helt klart att rekomendera) . när vi väl skulle sova så sov rebekca på en egen madrass och erica och lovisa la sig i soffan och jag, agnes, mona, karin och helena delade på två madrasser (jag sov längst in mot soffan och brevid mona) det var VÄLDIGT trångt, vi kom i säng runt halv tre (alla typ somnade då) och runt tre tiden (var jag den enda som va vaken) så känner jag hur det är nån som rycker i min kudde, sedan känner på mitt huvud, rycker i kudden igen och sedan petar mig i huvudet och självklart reser jag mig halvt upp för att kolla vad/vem det är och när jag väl reser mig upp så rycker mona till i kudden så att hon får tag på den och kastar iväg den (I SÖMNEN!!! O.O) och sen tar hon sin kudde och lägger den där jag hade min kudde/där jag låg. jag kände mig faktiskt lite chockad, jag var inte alls beredd på det, så jag tog min fina lilla kudde och la mig i fotändan, men redan från början hade jag en VÄLDIGT lite plats och sova på, det va lite rymligare i fotändan men jag kunde knappt ligga på sidan.....så jag hade sett innan att det fanns madrasser i köket så jag gick och la mig där istället (MYCKET mer plats för mig eftersom att jag var helt ensam och mycket kallare...) så jag lyckades somna tillslut ^^ men sen på söndagen så va det ganska sorgligt att säga hejdå till alla..... jag lyckades få kramar av killarna också (yey)

jag ska lägga upp bilder när jag väl hittar hittar nått att föra över bilderna med >.O

kram sukoshi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0