yey stockholm här kommer jag

wohoo äntligen internet!!!
imorgon ska jag äntligen till stockholm!! så jag sitter och packar nu.... kanske inte lika roligt men...ja....

status just nu är att jag sitter här och skriver/packar och lyssnar på musik...

och nu har www.fokis.se en jätte nice tävling!! där man kan vinna en plattång som hon eller/och (minns ej) två hår produkter från www.forHair.se..... jag vill ha en fin fin hårsprej till mig och en produkt som jag tror att.. (jag vet inte om min stora syster läser min blogg så om jag vinner ska hon troligtvis få den andra "saken" om jag vann...)

godnatt på er alla <3



sen får ni en liten bild från min/familjens resa till florida som var i april ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0