hej, det var nog ganska länge sen!

Jag vet att man kanske skulle behöva uppdatera lite mer -.-'''

men iallafall!

jag ska va med i en tävling som foki <3 håller i från http://www.phoenixtshirt.com/sv

man ska välja ut tre favvo plagg!

mina blev: , och !

för det första gillar jag hello kitty och söta saker är också sånt som man vill ha ^^ så jag blev jätte glad när jag såg den röda "naturally sweet" vilken man nog skulle kunna passa in på mig :D

sen när jag ändå skriver så kan jag berätta att på fredag(?)/ valborg så ska min familj till min kompis och hennes familj och sen ska vi gå ner på brasan. Det som är väldigt synd är att jag alltid tänker att jag vill ha en ny klänning vid vissa tillfällen och det bästa är att jag oftast beställer samma vecka som jag ska fara på det och sen kommer alltid klänningen ca 1-2 dagar efteråt :'(
snacka om att ha bra timing!

men den här gången har jag mest svårt att bestämma vilken jag vill köpa -.-'''

men när det väl har blivit någon (troligen en från baby*) så kan jag kanske visa upp den här på bloggen.

sen för det andra så är det äntligen bestämt en träff då vi ska ha pickninck i sf-parken om ca två veckor, det taggar jag verkligen!

(får bara hoppas att jag hittat någon klänning inför det, temat år vår...)

men ha det så jätte bra tills jag kommer på att man kanske ska skriva lite nästa gång ;)

kram på er

*baby the stars shines bright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0