god morgon på er! <3

Jag tror nästan att det är bland de första gångerna på sommarlovet som jag vaknar runt 9-10 tiden, oftast så blir det närmare 12-1.... ja jag gillar att sova XD

Iallafall så ska jag idag på stan med Emma och Anton, jag hoppas vi ska få roligt eftersom jag har sett Anton ca 2-3 gånger i sommar och Emma kanske några til gånger... så det kommer att bli awsome! (ska nog skriva ett inlägg när jag kommer hem igen >.O )

Sen så har jag suttit och funderat lite över vad jag sa göra med bloggen och kommit fram till att jag ska göra något som heter veckans tips!  Där kommer jag ge ett litet tips på hur man antingen kan smått gå från dålig självkänsla till att anske ha en lite bättre och sen så kommer jag också ge några beauty tips så att ni kan känna er mer nöjd ner ni går till skolan, vad tycker ni?

Ialla fall så smiter jag in ett litet veckans tips (för jag ska göra samma sak, och då kan vi ju arbeta tillsammans med det ^^)

Veckans tips!

Som alla vet tittar de flesta sig i spegeln minst en gång per dag, några gör det för att "beundra sin snygghet" tycker man men i själva verket så tittar de oftast så håret ligger rätt eller att sminket ser bra ut. Men jag skulle nog säga att nästan varje gång jag tittar mig själv i spegel så hittar jag alltid att något inte är helt ok det kan vara kroppen, håret, sminket , ansiktet eller vad som helst. Jag tror lite på att det ändå finns några som känner igen såg på det där...

såå.... Den här veckan är tipset att alla ska titta sig själv en gång i spegeln varje dag och säga minst en gång hur fin, vacker eller söt man är oavsett om man tycker det eller inte! och försök även att göra det mer eller så försöker ni låta bli att tänka på alla saker som ser "fel" ut på en.

Jag hoppas ni också gör det här, för det är alltid roligare då man är många! eller hur?


kram på er
sukoshi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0