Har gjort lemonad

Hej på er!  (varning, mycket bilder >.O )

som ni vet var jag och Emma på lolita-meet igår, det var rikigt trevligt (tyvärr glömde jag kameran men som tur är kan jag vara elak och sno andras bilder >.<).
vi blev 6 personer och vi hade jätte trevligt, efter meetet så gick jag och Emma en liten stund på stan (btw så "twinnade" jag och hon, dvs vi försökte vara så lika som möjligt eller rättare sagt se ut som tvillingar) sen när vi skulle gå till bussen så ser vi det en bit längre fram, men eftersom vi båda är smått förkylda så orkade vi inte rikigt springa, och såklart for det och sen när vi kommer fram till hållplatsen så ser vi att nästa går om en timme, surt... så mamma skjutsade hem oss

här kommer lite bilder snodda från både Lisa och Anton..

 (jappz har färgat håret brunt, nä skoja bara det är en peruk)


 (Betty/Anton)

 (Lisa)


 (jag och lisas syster sanna)



 (Emelie, den svarta och Emma i rosa)


 (vi tog några roliga bilder medans vi väntade på en klasskompis till de tre andra, dvs betty, emma och emelie


 (Emma till vänster och jag till höger)


japp, det var bilderna! men nu kommer en bild ifrån då jag gjorde lemonad tidigare idag :) (det blev jätte gott)



kram på er

sukoshi <3


Kommentarer
Postat av: Risa-chan

Jag är verkligen tacksam att du drog ihop detta meetup, för det var riktigt mysigt. ^^ Vi får absolut planera fler i höst och vinter. ^^v

Åh, lemonad, det lät väldigt väldigt gott. ^^ Hur gjorde du den förresten? ^^

2010-08-29 @ 22:58:32
URL: http://lolitalife-risa-chan.blogspot.com/
Postat av: julia

åh Louise du passade verkligen i brunt hår, riktigt fint må jag säga!:)

2010-08-30 @ 20:32:41
Postat av: Pokemaan <333

emmmafeemmma återupplivar minen ---> wapanese night 8DDDDDDD

2010-08-31 @ 18:40:35
URL: http://pokemaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0