kokar grööt!

hej på er!

just nu håller jag på att koka gröt, jag hade tänkt ta en bild men oftast så ser det ut som om någon har fått upp något när man fotar gröt så jag lät bli...
Något som är jätte gott i gröten är faktiskt smör, det lärde jag mig i 6:an då jag var borta från skolan i över en månad (jag blev sjuk) och mamma kokade gröt till mig oc sen på sidan om satte hon alltid tre eller fem hallon <3

Imorgon så är det dags för sommarens sista lolita träff så jag tänkte passa på att baka lite, så bilder får ni se senare (jag gissar att Anton kommer bli ganska glad eftersom att Emma berättade att han gillar mina ********, det är ett bakverk!!!) och vad det är, ja det får ni veta vid nästa inlägg och tro mig det är gott!

Så imorgon så får ni bilder från meetet och jag hoppas det inte regnar!! men troligtvis är det så blött i gräset så vi måste sitta på ett café, men där finns också massa goda saker ^^

vad gillar ni att ha i er gröt? (jag glömde nämna att jag har alltid socker i gröten också)

syns senare

sukoshi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0