Lolita meet idag!!!

ni får bilder på fikat + det jag bakade igår när jag kommer hem, för strax kommer emma och då ska jag få styla hennes hår :DDD hon ska även få låna en av mina klänningar
åhh jag är riktigt taggadlolita meetet själv är jag snart klar, men ingen klänning på än, för jag vill inte få smink eller styling produkter på mina brand-klänningar (för er som inte vet vad "brand" är så är det dom så kallade märkes kläderna för lolitor, ungefär som  LV, gucci, dior och sådanna saker, men i lolita världen så är "brand" bättre kvalite på kläderna och MYCKET bättre kvalité av spetsen)

här får ni en bild från meetet då vk intervjuade oss (från vänster Jag, Tove, Tsuyu och Lisa) (Min smile var väl inte det bästa -.-' )

hejdå på er <3
sukoshi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0