ny design

Hej på er!

som ni kanske ser så har bloggen äntligen fått ett nytt utseende, visst jag håller fortfarande på att försöka få färdigt det, men den kommer att se ut nästan såhär, headern är tillfälig tills jag lyckas fixa en som är awsome.

hoppas ni gillar det, ni får gärna komma med förslag på vad jag kan förbättre/förändra så att både ni och jag kan vara nöjda över bloggen ^^

Eftersom att mina föräldrar hade stängt av mitt internet för att jag skulle städa mitt rum så har jag inte kunnat skriva något inlägg (visst jag hade om jag verkligen hade velat på skolan, men i såfall hade jag behövt sitta under lektionstid, vilket inte är så populärt bland lärarna...)

men imorgon så har jag tid att blogga under rasterna :D

sen kan jag bjuda på en bild ifrån fredagens foto-lektion då det började spöregna ute och jag + kameran blev lite blöta när vi skulle fota bilden


den är lite mörk, men jag orkar tyvärr inte redigera den ljusare åt er då klockan är 00.02...

(bilden är taget med en av skolans kameror som heter Canon EOS 400D)

ledssen för det kanske lite tråkiga inlägget men sov gott!

sukoshi <3

(troligtvis får ni veckans tips imorgon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0