oväntade saker

hej på er!

ja, då var det dags för att packa inför skottland (VI ÅKER IMORRN \>.</)
när jag skulle små städa lite så att det ska se lite finare ut när jag kommer hem så lyfte jag på min skolväska och kände hur tung den var. så jag tittade innuti den och hittade ett "kuddfodral" som jag köpte på lagerhaus veckan innan skolavslutningen, sen hittade jag också mitt skrivblock och massa onödiga papper...ja så mycket kollar jag i min skolväska

här en bild på "kuddfodralet" innan jag återgår till mitt städande och packande ;)



(jag tog precis ut den från förpackningen så den är lite skrynklig)

hejdå för det här gången, om pappa tar med sin dator till skottland så kan jag försöka få ut ett inlägg men vi får se

ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Pokemaan <333

AAH VAD UNDERBART GULLIGT!!! :DD

2010-08-20 @ 12:11:20
URL: http://pokemaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0