ingen bild...

hej hej

hallåå idag har jag typ tagit det ganska lungt, men jag ska strax gå och fortsätta städa....inte så kul

men om den bild som jag sa att jag skulle försöka lägga upp i förgår morse, så hann jag inte ta och när jag väl kom hem så frös jag så jag bytte kläder (hade varit ute med emma på stan typ hela eftermiddagen...)

men jag ska försöka hinna lägga upp bilderna ifrå n träffen i lördags innan jag far på läger på måndag! men snälla bli inte arg om jag inte kommer ihåg för jag är ganska glömsk....

men iallafall så idag har jag varit med om när en kycklig kläcktes på internet på riktigt! den kläcktes runt kl 13.19!

här får ni en länk på dem (just nu är tre kläckta och en är smått på väg)

god jul på er <3

byebye
sukoshi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0