KOR ONE

förlåt för att jag inte har skrivit på superlänge, jag har faktiskt inte orkat engagera mig i så mycket.

så jag kollade runt lite på internet och hittade den här vattenflaskan:


blir RIKTIGT sugen på att skaffa en, synd bara att jag har spenderat ALLDELES för mycket pengar på kläder i Jan-Feb...

Dom här vattenflaksorna är gjorda för att "fira/hylla" det rena vattnet och för att vatten är så viktigt.
De som har gjort de här ursnygga vatten flaskorna menar på det att dom firar och uppskattar vatten genom att tillverka dess snygga "grejer" ^^. De försöker även få köparna att engagera sig i kritiska vattenrelaterade problem genom återvinnande, hav och vattendrags skydd och den globala vatten krisen.

länk hittar ni här : http://www.korwater.com/!

kram på er ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0