hej igen

hej på er ledssen att jag fortfarande inte har lagt upp bilder (eller rättare sagt en video >.O) på mitt rum som är möblerat och i full användning ^^ (dvs stökigt)

sen nu in på sommarlovet så har mina underbara kusiner varit här (de var här för min storasysters student)

sen har jag varit på ukläger i sundsvall men några SUPER härliga tjejer (allt var väl bra förutom att det fanns typ minst 30-40st spindlar med ca 1x2 cm stor kropp, vidrigt äckligt)

nu den här veckan har jag mest slappat och suttit framför datorn -.-'

men nästa vecka blir det EFY och det ska vi försöka tagga till!!! (och då kommer my wonderful agnes att komma från boden och sen får man träffa natta och linnea igen, saknar er så mycket!)

ska nog sluta skriva och fortsätta packa nu...

kram på er
sukoshi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0