vi möts igen!

hej på er!

"Finally we meet again" som dom säger i filmerna..

jag hittade nyss en video på youtube som jag först hittade för ett halvår sedan!

det är en amerikansk tjej som verkar tycka att ganguro är super coolt och testar att göra en tutorial själv. Men jag är fortfarande inte säker om hon är helt seriös eller inte...



för er som kanske inte riktigt vet så är ganguro en japansk stil (ungefär som lolita och decora osv ) det finns även manba och yamanba som är två umm... lite värre versioner där de kör på ännu mer...

inte för att vara elak mot henne, men ni kan ju avgöra själva om det var bra eller inte!

jag brukar ofta små-skratta lite när hon håller på med ögonbrynen och säger något som "you gotta make it perfect, or else it will look stupid" och så är ögonbrynen inte ens jämna >.< (stackarn)

byebye

sukoshi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0