Äntligen fredag!

hej på er allihopa!

ledssen att jag inte riktigt har skrivit något tidigare idag...men här kommer iallafall ett inlägg

idag hade vi foto!!! det var jätte kul, mesta delen av lektionen satt jag och Jenniefer i kafeterian och åt lite grann, bland annat åt jag min frukost då eftersom jag inte hann i morse.

här får ni en bild på den

 ledsen att det bilden blev lite ljus men de andra bilderna blev sämre..(kakan i bakgrunden åt Jenniefer)

sen när jag skulle låna kameran av skolan så gjorde jag världens upptäckt! det låg en av cyberphotos "mikro-rengöringsdukar" på ett litet bord som finns i rummet där kamerorna finns



tog bara en snabbbild av den...

vi kanske syns senare ikväll

hejdå så länge

sukoshi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0