b-rudar + pankaka, vilken grej!

Hej på er eller rättare sagt god kväll!

ja då var jag här igen! så...senaste uppdateringen är att efter skolan gick jag en snabbis på stan med Jenniefer och köpte en tröja från Monki och ett par knästrumpor från Gina tricot (ja jag är GALEN i knästrumpor) se kom jag hem och åt våfflor med familjen.

Sedan träffade jag nästan alla mina b-rudar (annat namn för brudar jag/eline kom på på EFY) vi hade superkul när vi gräddade pankakor och bakade en kladdkaka som jag inte hann smaka eftersom vi skulle (jag, pappa pch min lillebror) till farmor och klippa gräsmattan...

Men det var nästan värt att skippa kladdkakan då farmor gav mig EYEDUST (färg: panic, märke: Make up store) och ett läppglans (färg: cyklamen, märke: Face) som hon hade fått med i några tidningar...


                              mina nya knästrumpor <3



Jag i min nya tröja, ledsen för min pannluggen/håret men annars skulle jag ha sett helt koko ut... (dvs om mitt ansikte skulle varit med..)



                 Här är en bild på det jag fick av farmor



och sist men inte minst så får ni en bild på var och en av min b-rudar mitt i pannkaks bakandet/gräddandet

  Erica: även känd som Brica eller Qinnan, sällsynta varelser som egentligen är troll, återfinns alltid bland mat. Älskar även att krama eller bli kramad. Hon är even besmittad med den Glada-sjukan.

 Helena: En mysig liten filur som alltid är glad, måste även vara besmittad med den Glada-sjukan. Återfinns oftast bland papper och pennor.

 Lovisa: Ett konstigt litet troll som gömmer sig i skogens kant, gillar konstiga och underliga saker. Återfinns ofta bland kottar, böcker och bär. Kanske till och med även smittad med den hemska sjukdomen "Glada-sjukan"

sist men inte minst kan ni även få en bild på den snart 13-åriga burken "socker av något slag"

 tyvärr fotade jag bara botten på den...

ok det blev kanske ett lite längre inlägg än vad jag trodde..

så jag lägger veckans tips i ett separat inlägg ;)

god natt!

sukoshi

Kommentarer
Postat av: Pokemaan <333

HOHOHOOOO! x)) söta du xDDD <3

2010-09-03 @ 12:28:29
URL: http://pokemaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0