mysigt

hej på er!

jag har inte sovit så jätte bra inatt heller eftersom att jag somnade ganska sent! men det som var jätte mysigt var vid halv fem-tiden imorse för då kom mamma (som har blivit förkyld) med grannkatten snoddas som fick sova i min säng (ja han brukar få komma in ibland). Vi hade det jätte mysigt när vi sov, jag älskar att sova med honom eftersom han är så mysig hela tiden, förutom då han är hungrig...

iallafall så har man dag varit ganska bra förutom att jag håller på att bli galen på "företags"läraren hon är JÄTTE störande!

iallafall ska det äntligen bli bullbak, så det blir någon bild från det senare ikväll, så kika in då vetja!

vi syns senare

kram på er

sukoshi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0