3:e december

ahh jag höll nästan på att glömma bort att skriva idag ;P aja nu är man här iallafall ^^

och så till lucka nr 3 på cyberphoto's julkalender: http://www.youtube.com/watch?v=u7OojOZPE7w

och så imorgon kommer "sukoshi" själv vara med i julkalendern!!! Ett måste att titta på!!

sen till annars idag... hade engelska, historia och på torsdags passet så fick dans 1:orna och arena danskpaketet träffa en dietist, det var jätte intressant! jag märkte att jag kanske måste börja äta bättre frukost för tro det eller ej men godis-sug kommer oftast av att man har ätit en dålig frukost!

sist men inte minst blir det ett grattis! som går till min pappa och kompis som fyller år idag (och förlåt en annan kompis fyllde år igår, dumma mig som glömde bort det...ska ta och gratta henne!)

kram på er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0