blogg ledigt...

Konnichiwa!

jag har nu beslutat mig att ta en vecka ledigt ifrån bloggandet (bara så ni vet) eftersom jag känner att jag måste bli frisk nu! men det kan hända att jag kanske någon dag lägger ut ett inlägg, men var beredda på att jag kanske inte skriver något...

Jag har varit sjuk i snart två veckor (förkylning) med ont i halsen, jätte jobbig hosta, hade feberstegring i början och sen så får jag ont i magen + huvudet pga hostan.... så jag ska göra mitt yttersta för att bli frisk nu (mamma misstänker att det är nått virus som jag har och det tar mycket längre för kroppen att bli frisk ifrån virus...)



jag önskar att de skulle se så här söta ut, för då skulle de inte vara elaka och göra en sjuk :)

byebye

sukoshi

Kommentarer
Postat av: Azza

Hej i vår blogg har vi en tävling kolla in så kanske det blir du som vinner.Vad har du annars gjort!!!<333

2010-11-25 @ 14:52:27
URL: http://sommarensflickor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0