lugn söndag, skola imorgon

konbanwa!

idag har jag nog mest chillat och tagit det lungt, men imorgon blir det andra bullar! skolan börjar igen och jag är inte alls taggad på att vakna tidigt och ha företag som första lektion (jag gillar verkligen inte läraren) och vi kommer säkert få tillbaka proven, och jag vet hur dåligt det gick pga att läraren suger(punkt slut, orkar inte berätta allt men hon är inte bra på något sätt iallafall) och jag har typ inte lärt mig något på hela terminen -.-''

men jag har iallafall japanska vilket jag älskar och min japanska lärare är underbar!!!! jag har nog aldrig haft en sån bra lärare!

det är ungefär vad som har hänt idag :)

men jag kan bjuda på (brukar alltid börja skratta, och dom säger ju att ett skratt förlänger livet)

 

bye-bye

sukoshi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0