tillbaka ifrån stockholm!

hej hej!

nu är jag tillbaka ifrån stockholm och tänkte på att skriva ett inlägg innan vi ska fara och sätta ljus på några gravar!

jag har haft det underbart därborta! på onsdagen så blev det nog bara shopping :) med lunch på sushi devil och middag på en grym thai-resturang

jag och min storasyster gick själva (familjen delade upp sig) och vi gick nästan genom hela stockholm -.-'''

från japanska torget till thai restutangen som ligger i södermalm, ni kan nog tänka er hur jobbigt det är att gå ifrån andra affären som ligger kanske 30 m ifrån japanska torget med 4 stora japanska tidningar och massa godisar och under promenaden neråt (mot södermalm) så läggs det på 2 tidningar och lite annat smått och gott.
Jag kan bara säga att det var tungt!!!

resten av veckan var mycket lugnare, det blev mest att umgås med kompisar :)

hoppas att ni har haft ett trevligt lov

sukoshi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0