Hej hej!

hej på er igen!

idag hade jag sovmorgon till kl 12.15 eftersom min "företags lärare" var sjuk! sen så började också japanskan och min lärare släpper en deprimerande bomb genom att säga orden "nästa vecka på onsdag ska vi ha mini-prov i katakana" och då..då vill man bara gå och banka huvudet i väggen!

sedan kom pappa och hämtade mig eftersom vi skulle fara till en thai-mat-affär och handla lite, MEN det stod på dörren att de har öppet tisdag-fredag och på lördagar!!!

och sist men inte minst när jag surfar runt lite så hittade jag denna förskräckliga tröja som är "lolita-insprerad". jo tjena, det är väl mer shock-inspirerat än lolita!

så här stod det:

Lolitainspirerad tröja med både kanin- & katt-öron



Svart trikåtröja med knappknäppning och vit spets. Det ingår både kattöron och kaninöron somman kan byta ut.
                                   Lolitainspirerad tröja med både kanin- & katt-öron

Jag tycker att den ser ut som att någon har kollat massa på cosplay-lolita och inte på den riktiga stilen Lolita!

Den ser bara FAIL ut och den kostar också 269kr!!!!
argh jag blir bara så störd när jag ser den där bilden!

källa jag lyckades inte länka till tröjan, men hemsidan den finns på, om ni kollar kläder, överdelar, långärmat och "skrollar" ner lite så hittar ni den

men ikväll så ska vi i familjen baka bullar så förhoppningsvis hinner jag lägga ut ett inlägg om det innan jag går och lägger mig

ha det gött

sukoshi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0