hemma

hej hej

nu har jag kommit hem ifrån min kompis som fyllde 15 idag! GRATTIS!!!

jag ska strax ut och plocka lite lönnlöv till min fotouppgift!



tyckte att bilden var fin (det är inte jag som har tagit den, utan jag har lånat den ifrån detta ställe


på "kalaset" så var det ganska kul ändå, jag råkade komma 40 min försent eftersom jag försov mig lite..(klantigt)
men vi hade kul ändå! vi fikade massa sötsaker och sedan lekte vi lite kurragömma i hela huset (jag blev alltid hittad sist, fastän gömställena inte var så jätte bra XD )

men kul va det och det som var mest awsome var att vi hade jätte kul utan att någon drack ,utan vi var alla glada och det är det som är bäst!!!

men nu ska jag dra och plocka löv (det kanske kommer någon bild senare iknäll eller inlägg så håll utkik!)

with love
sukoshi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0