katten spydde!

hej hej och god kväll

ska strax gå och lägga mig men först tänkte jag lägga ut ett inlägg så att ni ser att jag lever :)

(varning för känsliga läsare)

ikväll när grannens katt snoddas var och hälsade på så var han väldigt trött och efter att han hade somnat i min säng så gick jag och åt kvällsfika (sedan när jag höll på att börja så sa pappa att vi skulle se idol som han hade spelat in) så när jag tog mackan i handen och var på väg mot mina föräldrars rum hörde jag något host-liknande.

vanligtvis så brukar min grannkatt små hosta lite (han är ganska gamal) och tänkte att det kunde vara något sånt, men sen kom jag på (eller rättare sagt mindes jag hur det lät en gång då han spydde på golvet i hallen, vilket bara som tur är hänt en gång)

så jag halvsprang till mitt rum och får se att han hade spytt mitt på golvet i mitt rum!!! det var as-äckligt, det såg ut som om han hade ätit upp något som kommer därbakifrån änden på en levande varelse (eller rättare sagt katt) och sedan spytt ut det med lite annat, som tur var så var pappa jätte snäll och torkade upp det och som tack för det ska jag ta hand om någon eller några av hans diskveckor (det var jag själv som gav det förslaget)

men jag kan helt ärligt säga att även om han är jätte mysig så var det där fruktansvärt äckligt!!

hoppas ni slipper sånt

god natt på er

sukoshi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0