konbanwa

konbanwa!

jag ska snart börja gå i säng så jag tänkte att man kanske skulle ge ut ett litet veckans tips!

VECKANS TIPS ÄR!

efter att du har duschat så brukar man oftast kamma eller borsta det, eller hur?

MEN om man borstar håret blir det mer slitet än om man kammar det, så använd en kam om ni vill få ut trasslet ur håret OCH kom ihåg att kamma nerifrån och upp (börja med topparna, sen mitten av håret och sedan ända högst uppifrån)

Om ni gör det kommer troligen håret att inte bli slitet lika snabbt (jag är inte helt säker men jag har hört JÄTTE många säga det, så det borde ju funka)


hoppas det hjälper något -.-''

oyasumi nasai

sukoshi

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Hallå där ! :), hur är det läget med dig idag då?,ha det underbart..

PS: bloggdesign tävling på gång, ta en titt på bloggen..

2010-09-12 @ 13:34:50
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0