pluggar!

Konbanwa!

jag håller på att plugga katakana inför mini-provet imorgon!

jag letade lite grann på google iallafall och sittade ett jätte gulligt spel för nybörjare eller de som inte kan katakana eller hiragana!

här finner du spelet

sen så kanske jag hinner vara med Emma idag också!

orienteringen så gick det ändå ganska bra, jag sprang själv (det var själv eller med någon man skulle springa) och jag lyckades också hitta några kontroller och sprang mest hela tiden, vilket jag är ganska stolt över!

sen när jag kom hem var jag så trött så jag tror att jag har sovit 2-3 timmar!!



mindre skrivande och mer pluggande, vi syns senare <3

sukoshi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0