midgårdsjoggen

midgårrdsjoggen var på ca 5km och jag gick med mirjam (från klassen). När vi hade kommit halv-vägs var jag ganska less på att gå :( men jag orkade gå hela, det var varmt och svettigt (åtminstonde lite svettigt).  ska beställa en rygga med en vinge på baksidan (ska lägga upp bild när jag får den ^^ ) senare idag har jag väl inte gjort så mycket...varit på datorn, sett på film och skrivit här ^^

idag fick jag även någon från min stora syster som har varit i stockholm förra veckan nämligen POCKY!!!!!!! (jag ska lägga upp en bild på det när jag hittar igen kameran, eller har laddat andra kamerans battari XP )

<3 sukoshi


Kommentarer
Postat av: Madde

Pocky måste vara en av världens bästa godisar x3

2009-08-31 @ 18:55:22
URL: http://sketch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0