idag...

idag så hade jag först mediakunskap och sedan idrott, sedan efter lunchen så hade jag matteprov :( , det gick ganska bra... sedan efter det så visste jag inte riktigt vad jag skulle göra, sluta eller gå på något som inte var obligatoriskt....

jag bestämde mig för att gå hem och när jag väl var på väg hem så "stötte jag på" ida, kajsa och julia (jag hade pratat med dom en stund innan och vi for hem samtidigt) och sen gick vi på stan tillsammans. kajsa och ida köpte julklappar till klassen (en var) och  något till mayo (jag vet inte hur hon stavas) som fyller år idag ^^, julia behövde också köpa en julklapp till klassen (men hittade inget) och lolita-julträffen.

Jag köpte några ringar och lite saker till det eftersom jag ska göra mig några ringar och sedan ge bort en i julklapp ^^ , jag tänkte lägga ut bilder på dom när jag är färdig ^^

så idag bjuder jag på en bild med mig och grannkatten(/adoptivkatten) ^^






kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0