scary

jag kolla lite på youtube när jag fick syn på denna video: (jag ska lära mig hur man gör sånt där grejs så att ... jag vet inte men inte så att det ser ut såhär) http://www.youtube.com/watch?v=7LkhVeW7VV0&feature=fvhr

jag måste säga att det va grymt coolt!

övrigt idag så hade jag flamenco på danspaketet idag ^^ det var jätte skoj, sen fick vi göra en egen dans av de steg som vikarien hade lärt oss det var jätte skoj!!! sen efter lunchen så delade dom ut glögg, pepparkakor och en vann ett paket (jag gillar inte glögg men jag satt vid A-korridoren så jag var lite lat och inte riktigt orkade gå ner för att hämta glögg och en pepparkaka....jag frågade en klasskompis som ändå skulle hämta åt en annan klasskompis men hon tror jag inte riktigt hörde så jag blev utan men jag får leva vidare och glömma det >.O) senare så hade jag matte, lyssna på musik under matten = jobbar bättre!

sen nu ikväll så var jag och min familj + min moster och en av mina kusiner på sagami mums!!! sen så var vi och lämnade tillbaka filmerna sen förra fredagen + att vi köpte godis, så nu sitter jag och mumsar i mig det <3

senare (snart) ska vi se filmen UP!

kram på er sötungar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0