freezing my hands off!

hej igen O.O just nu sitter jag på matten och fryser jätte mycket om mina händer, hand värmaren dog för en halvtimme sen + att jag hann typ bara ladda den ungefär en halvtimma igår natt (stereon gick och la sig....) jag har faktiskt funderat på att köpa såna där usb handvärmare (ser ut som handskar eller nått sånt) just nu håller även min dator på att dö så det här får blo ett ganska kort inlägg.

idag fick vi reda på att vi får ledigt hela dagen YESSSSS!!!! så imorgon blir det att fara på myrorna och kolla om jag hittar tillbehör till mina haloween kläder :D

senare idag så har jag dans och sedan japanska, men eftersom att jag är lite förkyld, typ ont i halsen och snuvig så tror jag att jag ska skippa dansen eftersom att den kommer att vara väldigt intensiv + att jag ska till stockholm nästa vecka och jag har dans imorgon (på fritiden) och på fredag så för att jag inte ska bli sängliggande......

igår var jag, mamma och pappa och köpte vinterjacka på peakperformance (lägger upp en bild på den sen, vi var också på intersport opch då hittade jag en jätte fin "tröja" som jag hade på mig idag (lägger ut en bild på den också sen)

okej ag sa att det skulle bli kort men jag tror nästaan att det är det längsta inlägget nånsin O.o

anyway kram på er

Kommentarer
Postat av: mikaela

hellu, haft en bra dag idag ? :D <3

2009-10-21 @ 16:32:39
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0