scary or what?!

igår hade vi ledigt från alla lektioner, det var jätte skönt :) jag gick på myrorna för att kolla efter lite billigare kläder som sedan blir min halloween kostym, i kassan så fanns det en sur gammal tant....det var inte så roligt. men sen när jag for tillbaka till stan så blev det lite roligare i alla fall :) jag gick på stan med en kompis och när vi gick och kollade kläder i en butik såg vi foki :) senare när jag kollade på kjolar så hittade jag en kjol i 120 och tänkte att det kanske fanns en större, jo i 128. för att inte gå miste om en vit kjol som jag behövde så testade jag den....och jag fick på mig den!!!! -.-'' jag kan allvarligt inte fatta hur jag fick på mig den, visst jag kanske är smal men ändå.......jag lyckades hitta en bättre kjol på h&m senare och sen hittade jag lite saker på gina tricot och lekbiten, skriver mer om det senare, om jag kommer ihåg att göra det

sen kansske jag inte kan skriva under lovet för mina föräldrar har stängt av mitt internet igen :(

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0