något och lite till

idag va jag hemma från skolan, mådde jätte dåligt i natt men ska nog till skolan imorgon eftersom jag mår mycket bättre nu. sen så har jag bara gjort skolarbete hemma (ganska tråkigt men jag behöver göra det). Synd bara att jag missade japanskan idag :'( 

jag vann inget på fokis tävling som jag var med och tävlade på :( men ska göra ett nytt försök eftersom hon har igång en ny tävling, där man kan vinna ett halsband i silver eller guldpläterat silver med sitt namn på, om jag vann så skulle jag vilja ha ett sånt halsband i silver där det står lojsan (mina föräldrar brukar kalla mig det ibland ;) )

här är länken till hemsidan: www.bettiesgalleria.com/
och länken till foki : www.fokis.se

sen så funderar jag på en ny mobil, en sony ericsson W508 (du kan hitta den på www.cyberphoto.se ) pappa va jätte snäll och tog hem en sån dummie (vet inte hur det stavas) till mig så jag har suttit och tryckt på den hela kvällen. Men eftersom att jag ändå har en relativt ny mobil (typ 1½år gammal) så är jag inte så säker på om jag ska byta eller inte....(det är en sån här jag har just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0