hej hej

hej på er igen... det var ganska länge sen jag skrev nu men...ja...

iallafall så var jag varit i finland och hälsat på mina kusiner och min mormor och morfar X3
det var jätte kul! vi for på stranden och badade litegrann också (mitt hår har blivit lite blondare av solen+saltvatten)

btw kanske jag ska berätta att jag fick hem ett brev igår där det stod att jag har kommit in på danslinjen!!! (förut var jag på 1:a reserv) jag trodde inte att jag skulle komma in på den! och ja jag har sökt om men är inte säker på om jag vill gå om...men dansen lockar -.-''

hoppas ni får ha en bra kväll eller att ni har det bra tills nästa gång jag skriver här XD

nu ska jag iallafall gå ut och gå med mamma och pappa!

puss och kram mosad banan XD (ok jag är lite på flum-humör)

byebye

sukoshi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0