tillbaka från skottland!

hej på er nu är jag hemma från en underbar vecka i skottland!

så här kommer några bilder från veckan!

 det här är vad förarna som har hyrt bil ser när de ska köra ut från att ha hämtat bilen XD

det är är ett av slotten som vi besökte...

 här är en kanske inte så jätte bra bild av landskapet...

och sist men inte minns får nu en bild på parfymen jag köpte på färjan från orkney öarna!




jag har köpt lite mer saker men det visar jag nog senare!

hoppas ni alla som börjar första året på gymnasiet får en awsome dag!!!!

Kommentarer
Postat av: Pokemaan <333

ojojoj lovisa kommer vara avis på parfymen XDDD

2010-08-23 @ 14:59:54
URL: http://pokemaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0