skolarbete -.-'

Hej på er allesammans, min uppdatering är låg som vanligt men den här gången är det för att jag har haft så fruktansvärt mycket i skolan och den här veckan ska minst 3 ganska stora arbeten in, två till om jag hinner men min lärare sa att jag fick lämna in de 2 om jag inte hann.

Jag är en sådan om är "galen" i japan och sådant så nu till helgen så kommer jag tapetsera om rummet och när det är klart kan jag lägga upp lite bilder på hur det blev ^^

Ibland kan jag känna mig som katten gustav, båda vi hatar måndagar... Idag slutatde jag ganska tidigt (eller rättare sagt jag orkade inte gå på studiepasset), när jag kom hem märkte jag att jag inte hade så mycket energi kvar i kroppen så jag hittade en fjärdedels vattenmelon i kylskåpet som jag åt upp medan jag såg första avsnittet av räddningspatrullen med piff och puff om någon minns den serien

men nu ska jag återgå till skolarbetet då målet är att ha lämnat in minst 1 uppgift idag, önska mig lycka till

kram på er

sukoshi <3


Kommentarer
Postat av: Pokemaan <333

Lycka till :DDDD

2010-05-26 @ 12:27:35
URL: http://kizzemizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0