studera är bra men tråkigt -.-'

hej hej!

idag har det varit jätte blåsigt! vilket gör det väldigt svårt att köra moped... skärskilt vid åkrar...

sen kanske jag ska berätta en sak som jag lyckats med för första gången!

TADAA! jag tankade moppen helt själv :) (första gången, ja jag har inte tankat den förut)

kanske lite pinsamt då jag inte har kört så fruktansvärt mycket, men jag känner ändå att jag nu har lyckats med något!

sen så efter att ha sovit två timmar på soffan är det dags att plugga!!

- läsa i samhällsboken
- börja med talet i svenskan
- plugga lite japanska glosor

japp det är vad jag har :)

sen imorgon hoppas jag att vi får tillbaka våra ghost stories som vi lämnade in förra veckan...(egentligen tycker jag att våran lärare lyckades pricka in tiden nära haloween eller hur det stavas)

byebye

sukoshi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0