blogg.se = super segt!

hej hej!

som ni kanske läste i det tidigare inlägget så skulle jag ha en redovisning idag, det gick sådär...oftast när det är mer än bara jag som redovisar i samma grupp är det oftast dem som pratar mest och jag säger knappt ett enda ord...så det gick kanske inte så super bra ändå...

efter det skulle vi ha idrott!! i regnet!!! nä jag skämta bara vår idrotts lärare lät oss vara inne istället!
vi spelade redskaps-brännboll då man måste ta sig förbi några hinder innan man kan komma till en kon.

vårt lag vann!! och man blev riktigt svettig och man kände sig jätte äcklad av sig själv för att man var så svettig -.-'' haha det låter helt fail, men det är sant!

och precis som rubriken säger så är blogg.se jätte segt för mig idag, och även vissa andra sidor av internet...

aja nu ska jag ta och chilla vidare

bye bye

sukoshi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0