bullbak - bilder

Konbanwa!

klockan är ganska mycket så jag ska strax hoppa i säng, men först ska jag lägga ut en bild från när vi bakade bullar!

men så visar det sig att just nu funkar det inte!

så det blir förhoppningsvis en bild imorgon, ska lägga över den på datorn så att jag kan kanske lägga ut den imorgon när jag väntar på att ta skolfotot!

jag måste försöka bestämma mig kväll vad jag ska ha för annars kommer jag att få panik imorgon och ta på mig första bästa, vilket oftast inte blir så jätte snyggt :/

sen på idrotten har vi även orientering, vilket jag verkligen inte gillar...dessutom känns det ganska ovärt att jaga massa kontroller som man ändå inte hittar...men att kunna kartor + kompass är bra!

godnatt på er

with love sukoshi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0