deprimerad!

konbanwa!

efter att jag räknat ut hur mycket min kära milky planet kostade så kom jag på att mina föräldrar aldrig skulle godkänna det...vilket dom inte heller gjorde...(T.T) så ingen milky planet den här gången *gråter*

men jag har funderat på att köpa lite annat fint inför hösten/julen från Angelic Pretty, men vi får se jag måste hitta en shoppingservice först ;) sen så har jag även funderat på att köpa lite vanliga kläder från korea så att jag får lite variation från alla tråkiga kläder i min garderob (och till er som känner mig, ja jag köper allt för mina egna pengar som jag har sparat ihop själv)

jag ska börja gå och lägga mig nu så natti natti på er

sukoshi

ska gå och deppa en stund för mig själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0