har varit hos farmor

konbanwa!

hej hej jag känner att min upptadering den här helgen kanske inte har varit den bästa men jag är ingen maskin, utan mänsklig så ni får nog stå ut med det ^^

iallafall så har jag varit med familjen och hälsat på hos farmor idag, vi fikade och pratade ett tag sen drog vi hem...

japp mina söndagar är fatiskt inte så fartfyllda

jag kan kanske berätta att igår på softairgun-krigetvann jag, pappa och min lille bror alla matcher vi körde (det var vi mot adam som är min lillebrors kompis och en kille som är yngre än adam och min lillebror och den killens kompis, dom två är typ 12...) dessutom hade jag ganska tur då jag knappt blev träffad, en gång mitt i högra knäskålen (vilket var den enda träff som gjorde ont) sen fick jag någon på kläderna och jag tror en i hjälmen...

men kul var det iallafall!

här får ni en bild på mig i min stridsmundering som pappa tog (jag hade lånat pappas engleska militärkläder som var ganska förstora, osminkad och svettig. ingen fin kombination hahaha)

 

japp det är mitt eget vapen! moahahah

ok fail

ska gå och lägga mig nu så att ni slipper några mer konstiga meningar -.-'

see you
sukoshi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0