hem från skolan

hej allihopa, igen!

nu har jag äntligen kommit hem, jag och pappa var en sväng på thai-butiken och köpte lite ramen...*mums*

andra gången japanska idag, gick sämst eftersom jag har glömt bort lite/en bra del under sommarlovet...men jag klarade mig ganska bra ändå...

sen idag har jag även haft foto idag, jag fick några ganska fina bilder här är en som jag bara har beskurit lite grann:



jag tycker ändå att det blev rätt bra, med tanke på att jag bara snabb tog en bild på min kompis (den blonda med ryggen mot) så fort jag såg henne och jag bara typ sikta, skjöt två snabba bilder och sedan tog ner kameran...

det är helt okej om det finns någon därute som tycker att den är jätte ful eller jätte tråkig, men det viktigaste för mig är att jag tycker att den ändå fick en mening för mig, ok det låter jätte knasigt med snälla stå ut med det -.-'

ska strax äta så vi syns senare

hugs & kisses from your sukoshi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0