massor av plugg, men nu LOV!

hej hej!

ursäkta för den otroligt låga uppdateringen, men eftersom att jag går två:an på gymnasiet så har jag haft jätte mycket skoluppgifter nu inför lovet (inkl att vi håller på med uf-företag då jag är vd, och det tar väldigt mycket tid och ork) men nu är det lov!

iallafall så hade lolita gruppen ett vår/påskmeet i lördags då Tove, som var en ev ledarna till hon flyttade söderut och jag tog över kom upp, det var jätte roligt att få träffa henne igen. Det som inte var så kul var att jag hade tagit med kameran och sen när jag ska fota upptäcker jag det värsta som kan hända, jag glömde minneskortet i datorn! Men än så länge har en av alla de som var med lagt upp två bilder så här är dem!





ni får ursäkta hjärtanpå bild nr 1 och puckeln i ryggen på nr 2, för på första bilden ser mitt face ut som jag vet int vad och på andra bilden så har jag glömt tröjan bakom rosetten.

Men iallafall så hade vi jätte trevligt!

- sukoshi ♥


Kommentarer
Postat av: eline

haha å älskar puckeln^^

2011-04-26 @ 17:42:49
URL: http://elinenorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0