Baby the stars shines bright lp!

Konbanwa!

förlåt för den otroligt låga uppdateringen >.<' jag har varit sjuk nästan hela den här veckan (men är lyckligtvis frisk nu) så det har inte direkt hänt så mycket...

idag har:
- jag hjälpt pappa att städa garaget, det blev ganska fint till slut!
- gjort några matte tal...blev inte så många eftersom att matte B är lite klurigt här och där...
- sett på melodifestivalen
- sett "cats and dogs 2"
- fått veta att min ss* lyckades få tal på en av baby, the stars shines bright's alla hjärtans dag's lucky packs åt mig!

Jag skaffade mig denna lucky pack! (bild tagen ifrån baby's hemsida)



när jag väl fått hem den så kommer jag troligtvis att göra en videoblogg då jag öppnar den så att ni får se vad som finns i och vilken färg den är ^^ Jag kommer iallafall lägga upp bilder på bloggen så håll utkik!

sen kan jag också smått tipsa om att troligtvis den 16/4 på hamnis kommer nästa lolita träff att äga rum (kommer att skriva lite mer om det allt eftersom vi bestämmer saker, så för att hålla er uppdaterade om det kan ni kika in på bloggen då och då)

byebye
sukoshi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0