tillbaka från stockholm

konnichiwa!

nu är jag tillbaka ifrån stockholm!
det finns nog ganska mycket att säga om det, men jag ska nog fatta mig kort ^^

först mellan den 27:e till den 30:e var det bolliaden (ett läger) plus att jag fyllde år den 27:e!
det var jätte kul!!

sen efter det var jag i stockholm från den 30:e tills jag kom hem! så vi firade nyår i stockholm, det var faktiskt ganska kul!

sen syftet med stockhomsresan efter lägret var att mina föräldrar firade sin 20-åriga bröllopsdag (1/1) och därför bodde vi på ett lite finare hotell i stockholm och sen gick jag på hotellets spa med mamma, de var faktiskt ganska mysigt eftersom att det nästan bara var vi där!

här får ni en bild på hur det såg ut (hittade den på internet)



sen så sista hela dagen i stockholm for vi till Yasuragi och åt teppanyaki (en kock lagar maten framdör dig på bordet)



senare kommer jag också lägga upp bilder på lite saker som jag köpte när vi var därborta!

byebye
sukoshi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0