Angelic Pretty, Varför?

Konnichiwa!

(Som de flesta vet så har det varit jordbävningar, tsunamis och kärnkraftverks-explotioner. Och jag sörjer deras förlust, naturkatastrofer är aldrig roliga, och mina tänkar är hos dem. Ville bara få det sagt så att ni inte tror att jag inte bryr mig om det som hänt i Japan...)

Iallafall blir jag faktiskt lite små irriterad på Angelic Pretty då de nyligen släppt tre, helt underbara nya "kollektioner" eller vid rättare benämning "prints" (se till att lära er det! >.O).

De har släppt två nya med sailor och en som skulle passa jätte bra i sommar...problemet är bara att jag inte har pengar nog att köpa dessa underbara klänningar!



jag önskar alla en bra dag!

-sukoshi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0