Ny "kollektion" av Baby, the stats shines bright!

Konnichiwa!

För ett litet tag sen kom en ny "kollektion" upp för reservation på Baby, the stars shines bright's hemsida, men den kommer nog säljas på deras "pirat-avdelning" Alice and the pirates.

den heter "Scent of Rapunzel" som är helt underbar <3



Den kommer att finnas i en op (klänning med ärmar) och två jsk versioner (klänning utan ärmar) och en kjol version, och det kommer att komma i fyra olika färgversioner lavendel, red, navy och black.




Jag hade små funderingar på att reservera en av jsk versionerna, men då jag i stort sett är pank just nu (och sparar till ganska mycket) så lät jag bli, men jag är riktigt sugen på den, jag kanske köper den senare secoundhand så pricet ibland brukar gå ner lite.

-sukoshi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0