orsaker..but Im back!

konbanwa

ok, jag sa att jag skulle bli bättre med uppdateringen, men tyvärr så har jag haft ganska fullt upp, pga skolan, mamma (blev sjuk, men det går vi inte in på >.O) och massor av annat

iallafall så är jag överlycklig då jag just fått klart ett hemprov i samhäll, men sen har jag ytterligare några skolarbeten som ska vara klara, så min uppdatering kommer nog inte vara så bra åtminstonde imorgon och på lördag då jag ska köra gärnet för att få klart dem innan jag kan ta lov på riktigt (men inte ifrån bloggen)

Iallafall en liten kort snabbuppdatering om vad som hänt senaste tiden:
- mycket i skolan...inte så kul
- hade bad i tisdag och lyckades att livrädda folk istället för att dränka den jag skulle livrädda = stolt
- mamma blev "sjuk" men går inte in på några detaljer helst..
- min plattång har pajat...>.<'
- onödig fakta men på något sätt har mina eyeliners försvunnit..(mina dyrbara skatter som jag inte klarar mig utan*snyft*)

ja, det var väl inte så mycket mer..

Förutom att jag har planer på att odla en solros!



Jag hoppas att jag ska kunna odla en, rättare sagt eftersom jag är så dålig på att vattna mina växter (dödade mitt bonsai-träd pga av vattenbrist...) men konstigt nog har mina bamboo pinnar lyckats överleva något år nu..
haha jag såg just att de inte har något vatten >.< kanske jag borde fylla på åt dom....

iallafall så hoppas jag att ni har haft det bra!

/sukoshi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0